Домашни настани

Викендов на Орман: 3-та трка од шампионатот на Македонија во мотокрос

Викендов на патеката Орман во Скопје се вози третата и последна трка од шампионатот на Македонија во мотокрос.

Следете нè на:

 

Во недела (14-ти октомври) на патеката Орман во Скопје се вози третата и последна трка од шампионатот на Македонија во мотокрос.

МК Вардар - Скопје, во соработка со општина Ѓорче Петров, a во согласност со календарот на МФМ и Правилникот за мотокрос на МФМ, закажува трка во класите: MX1, МХ2, MX3 и МX-Open. Трката ќе се бодува за државниот шампионат на РМ и фактички ќе е затварање на сезоната 2018.

mx orman 2015

Распоред за недела:

- 09:30-10:00 Технички преглед и верификација во бокс за возачи. 
- 10:10-10:20 Прва седница на жири во објектот на полигонот.
- 10:20-10:40 Службен тренинг МX3 + MX-Open (задолжителни 3 круга).
- 10:45-11:05 Службен тренинг МХ2 + МХ1 (задолжителни 3 круга).
- 11:15 Втора седница на жири во објектот на полигонот.
- 11:30 Свечено отварње на трката.
- 12:00 Прва трка МX3+MX Open (20 минути плус 2 круга).
- 12:30 Прва трка МХ2+МХ1 (25 минути плус 2 круга).
- 13:00 Втора трка МХ3+МX Open. 
- 13:25 Втора трка МХ2+МХ1.
- 13:50 Трета седница на жири во објектот на полигонот.
- 14:15 Прогласување на победници пред објектот на полигонот.

 

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.