Корисни текстови

Што да направите доколку премногу остро влезете во свиок?

Порано или подоцна сите правиме грешки. Понекогаш едноставно ќе се опуштиме и премногу остро ќе влеземе во свиок.

Следете нè на:

 

Порано или подоцна сите правиме грешки. Понекогаш едноставно ќе се опуштиме и премногу остро ќе влеземе во свиок.

Но што ќе правите во тој случај? Доколку не знаете што треба да направите тогаш сигурно нема да реагирате на вистинскиот начин. Доколку не сте извежбани за да реагирате на правилниот начин, инстинктот ќе се погрижи да реагирате на погрешниот начин.

Во повеќето случаи кога се наоѓате во таква ситуација, возачот едноставно не го користи целиот потенцијал на мотоциклот. Речиси секогаш клучот за да излезете неповреден од оваа ситуација е пред се да не кревате паника, а потоа дополнително да го навалите мотоциклот. Во никој случај немојте да притискате на сопирачката.

Motorcycle Cornering Technique 1014Мотоциклот може да се навали многу повеќе од што мислите

Кога возам на пат исполнет со свиоци, постојано се потсетувам на една работа: Ако премногу брзо влезеш во свиок, навали го мотоциклот колку што можеш повеќе. Се надевам дека ова ќе го истренира мојот мозок за доколку некогаш се најдам во таква ситуација ќе реагирам на вистинскиот начин наместо да паничам.

Оваа несреќа која се случила во Калифорнија ни покажува возач кој донел погрешна одлука. Тој влезе во свиокот побрзо отколку што тој очекувал, го исправи мотоциклот и се обиде да закочи. Можете да го видите и него како стои исправено. За среќа возачот помина воглавно без повреди. Возачите кои беа пред него и зад него исправно влегоа во свиокот, а и тој не се движеше многу побрзо од нив. Тоа значи дека и тој можел без проблем да го помине свиокот.

Која е лекцијата од сево ова? Бидете подготвени за следниот пат кога лошо ќе  процените некој свиок. Тренирајте го вашиот мозок да реагира на вистинскиот начин. Наместо да ве фаќа паника, навалете го мотоциклот повеќе.

Би можело да ве интересира

Piaggio ги најави новите MP3 модели меѓу кои се подобрените верзии на скутерите со зафатнина од 500cc како и целосно новите 350cc верзии.

Иако ова не беше најдобро чуваната тајна, сепак денеска и официјално ни стигна потврда дека по завршувањето на сезоната 2018 од Светскиот Супербајк Шампионат ќе заврши и  соработката помеѓу Том Сајкс и Kawasaki Racing.

Уште откако за прв пат беше споменета можноста Triumph да биде снабдувач со мотори во Moto2 шампионатот, почнаа да се појавуваат шпекулации во однос на тоа каков ќе биде планот на Британската компанија во секторот на спортски мотоцикли.

Ова решение би можело да промени многу од проблемите со кои се соочуваат електричните превозни средства.

Piaggio Beverly, лидерот кај скутерите сега има мотор кој е во согласност со Euro4 стандардот,  променет изглед како и спортски и агресивен пакет.

Новиот Ducati Diavel S spied има нов мотор, рамка, задна вилушка, Öhlins суспензија и подобра електроника

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!