MK мотоциклисти на меѓународни трки

1-2 победа за Илиоски и Томовски во Грција!

motori MX_OpenПретставниците на Мотоциклистичката федерација на Македонија, а воедно и наши најдобри мотокросисти Христиан Илиоски и Гоце Томовски постигнаа исклучителен успех на натпревар од отворениот грчки шампионат во мотокрос кој се одржа на 16 септември на патеката „Птолемаида“ (Каљари) во Грција.

Следете нè на:

 

MX Open

Претставниците на Мотоциклистичката федерација на Македонија, а воедно и наши најдобри мотокросисти Христиан Илиоски и Гоце Томовски постигнаа исклучителен успех на натпревар од отворениот грчки шампионат во мотокрос кој се одржа на 16 септември на патеката „Птолемаида“ (Каљари) во Грција.

MX85

Имено, Илиоски и Томовски остварија 1-2 победа во отворената класа оставајќи ги далеку зад себе домашните натпреварувачи во двете возења. Илиоски кој настапи со нов мотоцикл од марката Кавасаки, во второто возење го постигна и убедливо најдоброто време во еден круг со 1:36,90. Во оваа класа настапи и уште еден наш натпреварувач, Никола Гулевски кој на крајот го освои шестото место.

MX65

Нашите најмлади репрезентативци исто така се вратија со пехари. Најмладиот, 8-годишниот Лука Ристевски беше трет во класата МХ65, додека неговиот брат Андријан Ристевски и Христиан Станковиќ беа втор и трет во класата МХ85.

Извор: „МФМ“

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.