MK мотоциклисти на меѓународни трки

Бузалковски: Напредуваме и во новата класа, а тоа не радува и мене и мојот тим

Викендов на патеката Аданката во Романија се возеше четвртата рунда од БМУ Европскиот шампионат во брзински мотоциклизам, а младиот Христијан Бузалковски забележа уште еден одличен викенд зад себе.

Следете нè на:

 

Христијан Бузалковски викендов се врати од Романија со освоени две 5ти места во класата F600, и мора да признаеме дека со оглед на тренинзите кои што ги има, резултатот е и повеќе од одличен, а во класата SP125 дој дојде до уште една победа, и едно 3-то место.

35701558 10210694442149278 407319760456384512 nФото: Marius Dinca

„Морам да признаам дека брзо учам, и брзо се навикнувам на моторот, со оглед на тоа дека неколку трки пропуштив, и немав остварено контакт со моторот неколку месеци, задоволен сум од резултатот бидејќи за разлика од мене, моите конкуренти се во овој бизнис повеќе од 3-4 години, па затоа сум среќен и секако по мотивиран за трките што следат во иднина. Воедно мора да напоменам дека моторот ми е „присклопен“ за трка, односно нема тркачки делови како на останатите, што значи дека моторот ми е сосема стандарден, за разлика од останатите возачи на кои што моторите им се спремни за класата Супер Спорт, што мислам дека тоа не е ферски, но нели и да нема фер игра, ние повторно ќе влеземе на стаза и ќе се бориме со најјаките!“ - вели Бузалковски

35701514 10210694443709317 3780859805158080512 nФото: Marius Dinca

Во класата SP125 првата трка завршив 3-ти, иако од самиот старт на трката водев и направив одлична разлика, шалтерот за менување брзини ми се откачи и нешто повеќе од 2 круга се мачев за да го наместам односно вратам во првобитната состојба. Паднав на 4-тата позиција, но откако го наместив шалтерот успеав да се изборам за подиумот и да се задоволам со 3-то место. А веќе во втората трка успешно дојдов до првата позиција од самиот старт па се до крајот, што е секако одлично и сум задоволен. Следната трка е во Серес - Грција, на 7ми јули, па се надевам дека повторно ќе го дадеме максимумот и ќе го оствариме нашиот најдобар резултат! Огромна благодарност до мојот клуб Ендуро Тим Водно, мојот официјален спонзор Компанија Велкоски кои не себично ми помагаат и ме поддржуваат, и секако сите мои останати спонзори и помагатели! Ви благодарам на сите! - дополни тој за мотори.ком.мк

 

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.