MotoGP

Маркез го покори и Тајланд

Фантастична борба за победата ја одбележа првата трка за ГН на Тајланд која му припадна на Марк Маркез.

Следете нè на:

 

 Веднаш по стартот на трката Маркез го задржа првото место од пол позицијата која ја имаше, следен од Валентино Роси. Кал Крачлоу имаше одличен старт, од петтото на третото место, но веднаш потоа позицијата ја завзема Довициозо.

markez misano copy copy

Позициите останаа непроменети се до 4-от круг кога Роси изби на чело на колоната, следен од Довициозо и Маркез. Овој распоред го следевме се до 11-от круг, кога Маркез и Довициозо решија да нападнат на првата позиција. Временските прилика беа главен фактор на денешната трка, пеколно жешкото време влијаеше на трошењето на гумите па затоа возачите тактизираа. 

Колоната од 8 возачи кои беа еден зад други ја сочинуваа Маркез, Довициозо, Роси, Вињалес, Зарко, Ринс и Педроса. На 11 круга до крајот Довициозо беше првиот човек кој го зголеми темпото, и тогаш компакноста на групата се растури, оставајќи ги првите тројца во борба за победа.

Во продолжение темпото повторно опадна што му овозможи на Вињалес да се доближи до водечката тројка, а потоа и да го помине својот клубски колега. Ова беше одличен викенд за тимот на Јамаха кој долго време се трудеше да ги подобри перформансите на мотоциклот и да се доближи до оние на Хонда и Дукати.

Финалните три круга беа навистина возбудливи за гледање, Маркез и Довициозо се бореа со сите сили да дојдат до победата, а Вињалес чекаше грешка на водечките двајца која би го искачила скалило погоре на подиумот. Битката траеше до последниот свиок, а Маркез не ја повтори грешката од минатите трки и ја задржа водечката позиција. Довициозо ја помина целната линија на втората позиција, а Вињалес ја искачи Јамаха на подиумот во она што беше разлика од 3 десетинки помеѓу тројцата возачи на пиедесталот.

До крајот на шампионатот преостануваат уште 4 трки, а Маркез е на одличен пат да ја завери седмата титула во кариерата.

#ПоениБр.ВозачЗемјаТимМоторРазлика
1 25 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 39'55.722
2 20 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati +0.115
3 16 25 Maverick VIÑALES SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha +0.270
4 13 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha +1.564
5 11 5 Johann ZARCO FRA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha +2.747
6 10 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki +3.023
7 9 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda CASTROL Honda +6.520
8 8 19 Alvaro BAUTISTA SPA Angel Nieto Team Ducati +6.691
9 7 9 Danilo PETRUCCI ITA Alma Pramac Racing Ducati +9.944
10 6 43 Jack MILLER AUS Alma Pramac Racing Ducati +11.077
11 5 29 Andrea IANNONE ITA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki +15.488
12 4 55 Hafizh SYAHRIN MAL Monster Yamaha Tech 3 Yamaha +17.691
13 3 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia +21.413
14 2 21 Franco MORBIDELLI ITA EG 0,0 Marc VDS Honda +22.802
15 1 38 Bradley SMITH GBR Red Bull KTM Factory Racing KTM +23.628
16   45 Scott REDDING GBR Aprilia Racing Team Gresini Aprilia +23.804
17   17 Karel ABRAHAM CZE Angel Nieto Team Ducati +32.507
18   10 Xavier SIMEON BEL Reale Avintia Racing Ducati +37.216
19   81 Jordi TORRES SPA Reale Avintia Racing Ducati +39.204
20   12 Thomas LUTHI SWI EG 0,0 Marc VDS Honda +39.421
21   44 Pol ESPARGARO SPA Red Bull KTM Factory Racing KTM +53.388
22   30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 2 круга
Без пласман
    26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 8 круга

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.