MotoGP

Нема промени кај правилата за аеродинамичните крилца во MotoGP

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Следете нè на:

 

„Правилата ќе останат потполно исти. Нема да има никакви промени. Мислам дека во иднина сите додатоци ќе имаат ист дизајн,“ изјави Олдриџ за Crash.net.

„Тешко е кога треба да ги одредувате правилата и јасно ми е мислењето на луѓето кога велат дека тоа се само крилца. Но се обидовме да им дадеме на инжинерите слобода во нивната работа и дефинитивно има добри и лоши страни кај новиот дизајн. Не можете само да ги прикачите и на сите патеки да бидете брзи. “

motogp plastiki

„На пример на Филип Ајленд, еден од најбавните возачи беше Лоренцо кој имаше додатоци на својот мотоцикл. Многу возачи се одлучија да не ги користат нивните аеродинамични додатоци во Австралија.“

Нај агресивен од сите додатоци во 2017 година беше оној на Ducati, кој беше употребен на трката во Брно, а потоа се појави и слична верзија која ја употреби Aprilia на трката која се возеше во Мизано.

Малку подоцна, за време на тестот во Валенсија, Yamaha претстави нов прототип на додаток.

За време на тестовите, кои започнуваат кон крајот на месецов во Сепанг,  тимовите ќе можат да видат кој додаток најмногу им одговара. Но сепак, новиот дизајн нема да може да се употребува на официјален Гранд При викенд се додека тоа официјално не биде одобрено од страна на Олдриџ.

Во 2018 година, секој возач ќе има по еден додаток, а во текот на сезоната ќе може да направи и едно надополнување. Исто така нема рестрикции во однос на промената на големината и обликот на внатрешните аеродинамични крилца.

Би можело да ве интересира

Нашиот возач Христијан Бузалковски беше повикан од страна на српски тим и понудата секако беше прифатена. Воедно,трката се вози 4 часа, а овој пат ќе имаме директен пренос на каналот Спорт Клуб 3! Во продолжение ја пренесуваме и изјавата на Бузо за мотори.ком.мк

Мото клубот Конзули од Битола својот 8-ми мото собир ќе го организира на 11-ти август со почеток од 17 часот во ноќниот клуб Парадизо во Битола.

Автономното сопирање не е некоја новост во транспортната индустрија. Веќе неколку години автомобилите се опремени со вакви системи. Но во однос на безбедносната технологија, мотоциклите малку заостануваат.

Piaggio објави нова верзија на MP3 со значителни подобрувања на моделот 500 како и целосно нов модел 350.

Само што слушнавме една информација од Harley-Davidson која веруваме дека ќе сакате да ја знаете. Веќе подолг период има гласини дека компанијата со седиште во Милвоки планира да објави нешто поврзано со нејзината иднина.

На новиот модел алгоритмите на KTM, со помош на компјутер ги корегираат грешките на возачот. Само притиснете на сопирачките и мотоциклот ќе застане. Но што доколку возачот го фати паника и премногу силно притисне на предната сопирачка кога е веќе внатре во свиокот? Мотоциклот ќе се исправи и ќе застане.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!