MotoGP

Нема промени кај правилата за аеродинамичните крилца во MotoGP

Правилникот според кој техничкиот директор на MotoGP, Дени Олдриџ, одлучува во однос на легалноста на аеродинамичните крилца нема да се промени во 2018 година.

Следете нè на:

 

„Правилата ќе останат потполно исти. Нема да има никакви промени. Мислам дека во иднина сите додатоци ќе имаат ист дизајн,“ изјави Олдриџ за Crash.net.

„Тешко е кога треба да ги одредувате правилата и јасно ми е мислењето на луѓето кога велат дека тоа се само крилца. Но се обидовме да им дадеме на инжинерите слобода во нивната работа и дефинитивно има добри и лоши страни кај новиот дизајн. Не можете само да ги прикачите и на сите патеки да бидете брзи. “

motogp plastiki

„На пример на Филип Ајленд, еден од најбавните возачи беше Лоренцо кој имаше додатоци на својот мотоцикл. Многу возачи се одлучија да не ги користат нивните аеродинамични додатоци во Австралија.“

Нај агресивен од сите додатоци во 2017 година беше оној на Ducati, кој беше употребен на трката во Брно, а потоа се појави и слична верзија која ја употреби Aprilia на трката која се возеше во Мизано.

Малку подоцна, за време на тестот во Валенсија, Yamaha претстави нов прототип на додаток.

За време на тестовите, кои започнуваат кон крајот на месецов во Сепанг,  тимовите ќе можат да видат кој додаток најмногу им одговара. Но сепак, новиот дизајн нема да може да се употребува на официјален Гранд При викенд се додека тоа официјално не биде одобрено од страна на Олдриџ.

Во 2018 година, секој возач ќе има по еден додаток, а во текот на сезоната ќе може да направи и едно надополнување. Исто така нема рестрикции во однос на промената на големината и обликот на внатрешните аеродинамични крилца.

Би можело да ве интересира

Како што можете да забележите по огласите за продажба на мотоцикли, возраста се повеќе ги принудува возачите засекогаш да се откажат од своите мотоцикли.

Во Хонда салонот на Макпетрол пристигна новиот Honda CB125R 2018.

Организаторите на релито Дакар само што ги соопштија нивните првични планови за 2019 година. Следната сезона, оваа исклучително тешка трка ќе се оддржи само во една држава: Перу.

MV Agusta по пауза од 40 години повторно ќе биде дел од Гран При трките. Легендарната Италијанска компанија од 2019 година ќе биде дел од Moto2 серијата.

Патеката Ле Ман во Франција беше домаќин на петтата трка до МотоГП шампионатот. Марк Маркез уште еднаш го потврди својот авторитет откако победи со предност од 2.31 секунда пред второпласираниот Петручи.

Дукати го обезбеди потписот на Довициозо, но сѐ уште не е познато кој ќе биде негов тимски колега.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!