Останато

TT 2018: Рекордна победа за Данлоп на Супербајк ТТ

Мајкл Данлоп успеа да стигне до неговата 16-та победа на Isle of Man TT.  Возачот на Tyco BMW на крајот заврши со удобна предност откако главниот ривал, Дин Харисон, кој имаше најголема брзина во првиот круг, се повлече во текот на четвртиот круг.

Следете нè на:

 

Откако покажа дека може да биде брз, Харисон го презеде водството од Глен Хелен и направи разлика од 3.7 секунди пред  Данлоп. Возачот на Smiths BMW, Питер Хикман беше трети.

Michael Dunlop Ballaugh Superbike 817

Мотоциклот на Харисон беше одличен и тој успеа да го урне рекордот на патеката откако постигна брзина од 216.347 километри на час.

Оваа брзина му овозможи на Харисон да направи разлика од 11.3 секунди пред Данлоп по завршувањето на првиот круг. Возачот на Padgetts Honda, Конор Каминс се најде на третото место по откажувањето на Питер Хакман.

После уште еден круг кој го извозе со брзина од 216 км/ч, Харисон ја зголеми предноста на 16.379 секунди. По излегувањето од гаражата, Данлоп почна да му се приближува на лидерот. По завршувањето на третиот круг, предноста меѓу двајцата возачи беше намалена на 11.5 секунди а веќе во следните два сектори, Данлоп дополнително ја намали предноста која ја имаше Харисон.

Се чинеше дека ќе имаме уште една историска ТТ трка, но таа заврши прерано откако Харисон се повлече. Ова му овозможи на Каминс да дојде до второто место додека пак Џејмс Хилер се искачи на третата позиција.

Возачот на Gulf BMW, Давид Џонсон беше четврти додека пак Мајкл Рутер и Ли Џонсон завршија  на петото и шестото место.

Мартин Џесоп беше седми и на крајот заврши пред Иван Линтин. Фил Кроуи беше девети а Џош Брукс, десетти.

RST SUPERBIKE

  1. Michael Dunlop – Tyco BMW
  2. Conor Cummins – Padgetts Honda
  3. James Hiller – Quattro JG Speedfit Kawasaki
  4. David Johnson – Gulf BMW
  5. Michael Rutter – Bathams BMW
  6. Lee Johnston – Honda Racing
  7. Martin Jessopp – Riders Motorcycles BMW
  8. Ivan Lintin – Dafabet Devitt Racing
  9. Phil Crowe – Fleetwood Grab BMW
  10. Josh Brookes – Norton Motorcycles 

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.