Останато

TT2018: Вилијам Данлоп се повлече од трката

Вилијам Данлоп се повлече од овогодинешниот „Isle of Man TT“. Возачот на Temple Golf Yamaha соопшти дека ваквата одлука ја донел поради приватни причини.

Следете нè на:

 

„Ова е навистина тешка одлука. Единствено што можам да направам е да му се извинам на тимот и на нашите спонзори. Сепак мислам дека ќе погрешев доколку решев да продолжам да се натпреварувам. Сакам да му се заблагодарам на Тим (менаџерот на тимот) за неговата поддршка во изминативе неколку недели. Се чувствувам како да сум ги разочарал него и тимот, но и покрај тоа, тие останаа покрај мене. Сега ќе одам дома и малку ќе се одморам пред да донесам конечна одлука за тоа кога ќе се вратам во тимот.“

dunlop wiliam 18

Данлоп исто така се повлече од трката North West 200 која се оддржа минатиот викенд поради повредата која ја доби на трката од Суперсток шампионатот.

Шефот на екипата, Тим Мартин вели дека ја разбира одлуката на Данлоп и смета дека најважно сега е тој да биде подготвен за трката во Ирска која е закажана за август.

„Секако дека ова е разочарувачко за нас како тим но и за мене лично бидејќи со нетрпение чекав да работам со него на оваа трка. Но на секој настап мора да бидете 100 проценти фокусирани и посветени и затоа сметам дека одлуката на Вилијам е исправна. Се надеваме дека после една недела пауза, тој ќе се врати посилен. Сите го знаеме неговиот талент, а доколку е добро подготвен, сигурно ќе може да се бори за победа на трката во Ирска на која сме сега фокусирани.“

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.