Вести од светот

BMW ќе инвестира 200 милиони евра во центар за електрични батерии

Може да се претпостави дека истражувањето на BMW во овој сегмент ќе му одговара и на BMW Motorrad со оглед на тоа дека и одделот за мотоцикли на компанијата подетално започна да ги истражува електричните мотоцикли.

Следете нè на:

 

Доколку не сте запознаени, најактуелно нешто во моментов во светот на транспортот се електричните возила. Поради оваа причина не треба да ве изнанеди неодамнешната инвестиција на BMW во висина од 200 милиони евра во нешто што германскиот бренд го нарекува „battery cell competence centre“.

Прилично големата капитална инвестиција, базирана во Минхен, е насочена кон развојот на електричните превозни средства и желбата на Германскиот бренд за развој на следната генерација на електрични возила.

bmw c evolution

Поточно, оваа фабрика ќе му овозможи на BMW да развива нови дизајни за батериите, поинакви соединенија и технологии. Сето ова е направено со цел да се задоволат се поголемите барања на одделот за автомобили на компанијата.

Фабриката исто така ќе му помогне на BMW да создаде модуларен и интегриран електричен погон кој пак ги обединува електричниот мотор, преносот и батеријата во една единица и кој треба да биде замена за досегашниот сетап на BMW.

Од компанијата го нарекуваат како електричен погон од петта генерација и се надеваат дека ќе биде дел составен дел од возилата веќе во 2021 година.

Овој временски период се совпаѓа и со периодот кој го дадоа и неколку други компании за тоа кога треба да се очекува имплементација на „solid-state batery“ технологија. Од BMW велат дека планираат да започнат со користење на овие батерии до 2026 година.

Претставници на компанијата исто така велат и дека „петтата генерација на електричен погони исто така користи нови, далеку помоќни батерии. Според информациите, тие би можеле да се сместат во сите автомобили на BMW што му овозможува на Баварскиот гигант да ја електрифицира целокупната автомобилска линија, нешто слично на „Roadmap“ иницијативата на Volkswagen.

Може да се претпостави дека истражувањето на BMW во овој сегмент ќе му одговара и на BMW Motorrad со оглед на тоа дека и одделот за мотоцикли на компанијата подетално започна да ги истражува електричните мотоцикли. Исто така важно е да се напомене и дека петтата генерација на електричниот погон не зависи од употребата на ретки метали кои во иднина би станале недостапни или премногу скапи.

Според ова може да се забележи дека BMW гледа подалеку во иднината во однос на развојот на електричните возила. Се чини дека на постарите компании им е потешко да разберат дека иднината е во електричните возила но според она што го видовме денеска, изгледа дека и старите кучиња можат да научат нови трикови.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!