Ласери и C-V2X, Ducati има план да ги направи патиштата побезбедни.

На почетокот на годинава, Ducati ги објави првите пет чекори од нивниот проект „2025 Safety Road Map“, кој треба постепено да ги интегрира новите безбедносни технологии во своите мотоцикли. Веќе се работи на „Cornering ABS“ како и преден и заден радарски систем. Следен чекор, како што велат од компанијата е комуникација помеѓу возилата.

cv2x 770x433

Неколку компании веќе работат на тоа да ги направат патиштата побезбедни. BMW го тестира системот „self-riding motorcycle“ додека пак технолошката компанија Ride Vision развива камера која ќе има опсег од 360 степени. Во април 2018 година, Ducati го објави планот за ласерски систем кој ќе детектира мотоцикли. А сега знаеме која ќе биде следната фаза: C-2VX.

Ducati развива систем за комуникација помеѓу возилата. Не станува збор за ново име за воки-токи туку се однесува на комуникацијата помеѓу мотоциклите и автомобилите. За таа цел ќе биде употребен Qualcomm 9150 C-V2X чип. Системот кој ќе биде инсталиран во возилата ќе разменува информации со другите возила кои се дел од сообраќајот со цел да ги информира возачите во случај да постои можност од сообраќајна несреќа.

Компанијата, во соработка со Audi, веќе започна со тестирање. Ducati Multistrada 1200 Enduro, Audi Q7 SUV како и  A4 седан за време на тестовите веќе комуницираа меѓусебно. Во моментов, тие се единствените кои се поврзани на системот, но Ducati има за цел сите превозни средства да бидат поврзани меѓусебно.

Ducati и Audi се дел проектот „Connected Vehicle to Everything“. Во него во моментов се вклучени уште и Ericsson, SWARCO, Техничкиот Универзитет во Кајзерслаутерн како и GmbH.

Според ПјерЛуиџи Замперини, менаџерот за иновации во Ducati, ова е вистинска демонстрација на тоа како модерната технологија може драстично да ја подобри безбедноста на учесниците во сообраќајот.

Производителот вели дека има за цел проектот да биде готов до 2025 година.

Back To Top