Вести од светот

Honda патентираше мотоцикл со хидрогенска бензиска келија

Honda, во соработка со Toyota и Nissan, работи на „Fuel Cell“ технологија за автомобили и мотоцикли. Партнерите заедно со неколку инвестициски фирми и енергетски компании ја усвоија Јапонската стратегија за развој на хидрогенски и бензиски келии.

Следете нè на:

 

Според Германскиот магазин „Motorrad“, планот беше создаден од страна на тело кое е дел од Јапонското министерство за економија, трговија и  индустрија. Јапонската влада се надева дека до 2020 година, на улиците ќе се најдат 40 000 вакви возила, а бројот на станици каде што тие ќе можат да се наполнат ќе се искачи на 160. Новата органзација, која е основана од страна на Honda но која се уште нема официјално име, ќе биде одговорна за создавање на 80 станици за полнење во следните четири години.

HonFC 770x440

Од компанијата се уште го немаат покажано првиот ваков мотоцикл, но сликата на патентот го покажува правецот по кој се движат. На неа може да се види стандарден спортски мотоцикли кој има телескопска вилушка, а хидрогенската бензиска келија се наоѓа веднаш под седиштето. Системот за пренос на гориво ги комбинира кислородот и водородот за да создаде електрична енергија за моторот. Единствениот нуспроизвод е водата.

Honda веќе десетина години работи на ваква технологија за автомобили, а во 2008 година се појави и првото вакво возило, Clarity FCX. Но поради недостатокот на пумпи каде би можел да се полни, автомобилот беше отстранет од производство во 2014 година. Но оваа година беше најавена втора генерација на Clarity.

Една од предностите на овој систем е дека се полнат многу побрзо од обичните батерии. Еден од недостатоците, покрај инфраструктура, се безбедносните прашања при  транспортот и чувањето на водородот како и трошоците за производство. Но се чини дека компаниите сериозно работат на решавање на овој проблем.

Извор: Honda

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!