Вести од светот

Нова технологија би можела тројно да го зголеми опсегот на батериите на мотоциклите

Тим на хемиски инжинери од универзитетот во Ватерло, Канада, постигнаа голем напредок кај технологијата на батерии.

Следете нè на:

 

Предводени од професорот Линда Назар, тимот откри дека перформансите на Литиум-Сулфурната батерија би можеле значително да се зголемат доколку се додаде малку Магнезиум-Диоксид. На овој начин, батериите би биле за три пати поиздржливи од Литиум-Јонските батерии.

11 770x440

Тројното зголемување на издржливоста претставува одлична вест за мото индустријата и би се отстранил главниот сомнеж кој го имаат потенцијалните купувачи. Ако издржливоста на батеријата може да се зголеми, а притоа не се зголеми нејзината цена, бројот на електрични мотоцикли на улиците значително ќе се зголеми.

„Ова е значителен чекор напред и ги носи „Li-S“ батериите еден чекор поблиску до реалноста“, изјави Назар.

Студијата открива дека Магнезиум – Диоксидот ја трансформира сулфурната катода на „Li-S“ батеријата во катода која има високи перформанси и која може да се полни повеќе од 2000 пати. Катодите и Анодите се двете електроди на батеријата одвоени со електролитно соединение. Сулфурот, кој е релативно лесен и евтин, историски гледано не е добар материјал бидејќи се раствора во соединението како што се празни батеријата.

Energica 1 770x440

Универзитетот претходно објави студија во која се наведува дека Металик-Титаниум оксидот би можел да го стабилизира сулфурот, но најновите истражувања покажуваат дека Магнезиум-Диоксидот функционира уште подобро.

„Останаа многу малку истражувачи кои работат со сулфур,“ вели Назар. „Иронично е тоа што мораме да погледнеме толку наназад во минатото за да разбереме нешто што би можело да ја промени нашата иднина.“

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!