WSBK

Светскиот Супербајк шампионат ја одобри употребата на аеродинамичните крилца

Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

Следете нè на:

 

Светскиот Супербајк шампионат денеска ја соопшти најновата одлука на SBK комисијата, а со која се појаснети некои од новите правила кои ќе важат во сезоната 2018, а меѓу кои се и новото ограничување на максималниот број на вртежи како и цената на деловите за кои веќе пишувавме.

Но исто така има уште една интересна промена која вреди да се спомене, а тоа е употребата на аеродинамичните крилца. Во надополнувањето на правилникот се наведува дека тимовите и производителите може да додаваат аеродинамични компоненти се додека тие ги задоволуваат правилата.  Со ваквата одлука, сега се отвора можноста производителите да ги нудат аеродинамичните крилца и на продукциските модели.

kawasaki ninja h2r

Со оглед на тоа дека постои голема можност „spec-ECU“ да стане дел од шампионатот, производителите ќе треба да пронајдат други начини со цел да бидат подобри од конкуренцијата. Како што имаме видено во MotoGP шампионатот, кој веќе го користи правилото за еден производител на електроника, тимовите се фокусирани на развојот на аеродинамиката бидејќи ја користат како замена за електрониката кога станува збор за стабилноста и перформансите на мотоциклот.

Во однос на производството, веќе има шпекулации дека новиот V4 мотоцикл на Ducati кој се очекува да дебитира следната година, ќе има аеродинамика инспирирана од MotoGP.

Aprilia веќе ги направи аеродинамичните крилца достапни кај Aprilia RSV4 RF супербајк мотоциклот кој е наменет исклучиво за тркачка патека. Засега останува само да видиме која компанија прва ќе ги понуди аеродинамичните крилца кај продукциските машини.

Kawasaki исто така покажа значителен интерес за крилцата, а Kawasaki Ninja H2R ќе добие значителни подобрувања кои ќе треба да го скротат моторот со зафатнина од 300 коњски сили.

Каде сето ова ќе не одведе засега е непознато. Премногу е доцна да се видат промените кај моделите за 2018 година но во 2019, работите би можеле да бидат навистина интересни.

Би можело да ве интересира

„Можеме да се бориме за победа, но Хорхе и Марк исто така се добри на оваа патека. Затоа сметам дека воопшто нема да биде лесно“ - Андреа Довициозо.

Пред вас е Suzuki GSX-R1000 – Ryuyo, супербајк кој има 209 коњски сили и тежина од 167 килограми. За жал, од овој модел ќе бидат произведени само 20 примероци кои ќе имаат цена од 29.990 евра.

Марк Маркез призна дека добро се справува со периодот во кој нема постигнато ниту една победа во премиерната класа.

Можеби тоа е само земја на слободи во однос на полуавтоматските оружја. Но се чини дека во иднина жителите на Америка нема да имаат избор во однос на тоа каков мотоцикл ќе можат да купат.

Валентино Роси вели дека се разгледува идејата за радикална промена кај Yamaha со цел да се решат проблемите со кои се соочува тимот.

Moto Guzzi ја претстави новата спортска верзија на нивниот Moto Guzzi V9 Bobber кој сега ќе има поголеми тркала, единечно седиште и црн издув.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!