Занимливости

360 степени прегледност за вашиот мотоцикл

Израелската компанија „Ride Vision“ претстави систем кој му овозможува на вашиот мотоцикл да ве предупреди на можноста од сообраќајна несреќа.

Следете нè на:

 

Софтверот кој го има овој систем ги интерпретира информациите кои ги добива од камерите кои ги има на вашиот мотоцикл и со светло кое трепка ги предупредува возачите.

Напредниот Систем за Помош на Возачите (ADAS) досега беше главно фокусиран на превозните средства на четири тркала, но софтверот на компанијата, чие што вистинско име е „Collision Aversion Technology “ има за цел да го промени тоа.

ride vision

Ури Лави, ко-основач и извршен директор на Ride Vision:

„Промената е технолошка. Навистина е голем предизвик да се додадат промени кои бараат дополнителни финансиски средства, простор или тежина, или пак кои бараат голем број на точки на гледање.“

„Знаеме дека мотоциклите се уникатни превозни средства и поради тоа бараат уникатни решенија. Јасно ни е дека анализата на однесувањето на мотоциклите како и анализата на можните закани е различна кај автомобилите во споредба со мотоциклите. Ја оддржуваме важноста на едноставноста кај мотоциклите, а во исто време и ја зголемуваме со помош на софтверот. На возачите им обезбедуваме дополнитени безбедности инструменти. “

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.