MotoGP

MotoGP: Ринс останува уште две години во Suzuki

Алекс Ринс ќе остане дел од тимот на Suzuki MotoGP и во следните две години.

Следете нè на:

 

Ваквата информација следува откако Шпанецот веќе неколку недели преговараше со својот тим. За разлика од минатата година која за Ринс беше исполнета со голем број на повреди, оваа сезона за него почна одлично. На трката во Аргентина тој за прв пат се најде на подиумот, а исто така беше добар и на останатите трки, без разлика што на последната излета надвор од патеката. Ринс вели дека останувањето во Suzuki има смисла за него.

rins motogp

„Многу сум среќен што го продолжив договорот. Дури и кога бев дел од Moto 2 и имав желба да преминам во главната класа, проектот кој го имаше Suzuki ми изгледаше нај интересен. Моето деби минатата година беше комплицирано. Имав повреда на грбот на тестот во Валенсија кој се оддржа во 2016 година, потоа повредата на ногата која ја добив за време на тренинг како и повредата на раката која се случи за време на трката во Асен.“

„После само две трки веќе имавме проблеми, но секогаш имав поддршка од тимот. Бевме трпеливи, работевме напорно и успеавме да ја промениме ситуацијата. Конечно оваа сезона заедно го освоивме и првиот подиум. Без разлика на резултатите, расположението во гаражата секогаш беше позитивно.“

„Проектот кој тимот го има подготвено за мене е фантастичен. Целосно им верувам кога станува збор за развојот и сигурен сум дека ќе продолжиме да постигнуваме добри резултати.Сега само треба да продолжиме да работиме напорно и да видиме каде тоа ќе не однесе.“

Би можело да ве интересира

„Се чини дека 790 Adventure R ќе биде навистина моќно оф роуд оружје“

„Honda CB500F доби неколку промени кои го прават овој мотоцикл многу поатрактивен“

За време на оддржувањето на мото шоуто EICMA 2018 во Милано, MV Agusta претстави концепт на нов  Superveloce 800 модел. Италијанскиот производител вели дека оваа верзија ќе се најде во производство во втората половина на 2019 година.

За време на прес конференцијата која се оддржа на EICMA, Yamaha претстави две изданија на тркачки фокусирани мотоцикли. Тие се креирани со цел да се најдат на врвот во Супербајк и Суперспорт 300 категориите.

Седиме покрај патеката и гледаме како BMW GS го прави она што најдобро го знае. Но, има една огромна разлика: Мотоциклот се движи сам.

BMW вели дека имале три цели кога го дизајнирале новиот S1000RR: да биде една секунда побрз кога е на тркачка патека, да биде 10 килограми полесен и полесно да се контролира. Од првиот поглед на спецификациите, ни стана јасно дека успеале во тоа.

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт.