MotoGP

Во Ducati од почетокот знаеле дека Лоренцо ќе почне да победува

Тимскиот менаџер Давиде Тардози вели дека тимот отсекогаш знаел дека новиот возач на Honda, Хорхе Лоренцо, во одреден момент ќе почне да победува

Следете нè на:

 

Лоренцо имаше проблематична прва година во тимот на Ducati. После тешкиот почеток на сезоната 2018, дојде до заладување на односите меѓу двете страни, а Шпанецот одлучи да потпише договор со Honda. Но, на претпоследната трка, Лоренцо имаше добар настап на патеката во Муџело и ја постигна својата прва победа во тимот. Покрај тоа, тој победи и на трката која се возеше во Барселона. Тардози вели дека тимот никогаш не се откажал од Лоренцо и потврди дека тие секогаш верувале во него.

Podium Jorge Lorenzo Ducati Team 770x433

„Во текот на минатата година, а исто така и оваа, неколку пати повторив дека веруваме во него и дека сме сигурни дека ќе постигне добар резултат бидејќи тој никогаш не се откажува,“ изјави Тардози. „Дури и во трките каде што имаше лош настап, како на пример трката во Ле Ман минатата година, после десет минути дојде во гаражата и заедно со механичарите се обидуваше да го открие проблемот.“

Извршниот директор на тимот, Клаудио Доменикали вели дека наместо разочарување што Лоренцо си заминува од тимот, среќен е бидејќи конечно е решен проблемот.

„Таков е животот. Јас сум тип на човек кој секогаш гледа на позитивните работи,“ изјави Доменикали. „Позитивно е што решивме еден проблем и ќе беше трагично доколку си заминеше од тимот без да постигне победа. Исто така среќен сум и поради начинот на кој што успеавме да го решиме проблемот. Сега ќе можеме да уживаме во трките.“

Лоренцо пак вели дека пред два месеци, не ни помислувал дека ќе успее да постигне две победи по ред.

„Пред два месеци, сето ова се чинеше невозможно. И сега тоа заврши. Ние луѓето, многу лесно се навикнуваме на добри работи. Не можам да кажам дека не сум навистина, навистина среќен поради двете победи по ред кои ги постигнав за Ducati.“

Лоренцо призна дека се оправдани критиките кои беа упатени кон него, но вели дека се надева дека луѓето ќе се сетат на успехот кој го има постигнато во минатото и следниот пат кога ќе му се случи нешто вакво.

„Нивната реакција е природна. Веруваме во сегашноста и кога сегашноста е лоша, зборуваме предвреме, нели? Треба повеќе да се сетат на минатото и на сите оние години кои бев дел од светскиот шампионат. 16 години сум тука. Се  надевам дека и следниот пат кога ќе ми се случи вакво нешто, луѓето ќе се сетат на добрите моменти.“

Би можело да ве интересира

Piaggio ги најави новите MP3 модели меѓу кои се подобрените верзии на скутерите со зафатнина од 500cc како и целосно новите 350cc верзии.

Иако ова не беше најдобро чуваната тајна, сепак денеска и официјално ни стигна потврда дека по завршувањето на сезоната 2018 од Светскиот Супербајк Шампионат ќе заврши и  соработката помеѓу Том Сајкс и Kawasaki Racing.

Уште откако за прв пат беше споменета можноста Triumph да биде снабдувач со мотори во Moto2 шампионатот, почнаа да се појавуваат шпекулации во однос на тоа каков ќе биде планот на Британската компанија во секторот на спортски мотоцикли.

Ова решение би можело да промени многу од проблемите со кои се соочуваат електричните превозни средства.

Piaggio Beverly, лидерот кај скутерите сега има мотор кој е во согласност со Euro4 стандардот,  променет изглед како и спортски и агресивен пакет.

Новиот Ducati Diavel S spied има нов мотор, рамка, задна вилушка, Öhlins суспензија и подобра електроника

Бидете информирани за сите новости директно на вашата е-маил адреса
Реклами

Ви благодариме

Close

За тоа што споделувате содржини и го поддржувате нашиот веб сајт, Ви благодариме!